Page 117 - matematica_II
P. 117
APLICAŢII AM ÎNVĂŢAT
5. Realizează, sub îndrumarea învăţătoarei, corpuri geometrice, ur- l Conul are vârf şi
mărind desenele de mai jos: baza în formă de .
a) b) l Cubul are şase feţe
sub formă de .
l Cilindrul are bazele
sub formă de .
l Cuboidul are şase
feţe sub formă de .
c)
d)
6. Alătură două corpuri geometrice pentru a obţine:
a) un copac; b) un turn; c) un cap de clovn; d) o colivie. LUCRU ÎN ECHIPĂ
7. Urmăreşte desenul de la exerciţiul 2 şi spune câte corpuri sunt l Construiţi în echi pă:
de culoare: un clovn, o casă, un
a) verde; b) mov; c) albastră; d) galbenă. ursuleţ, o maşină, fo-
losind nasturi, cutii
8. Desenează tabelul de mai jos în caiet şi completează coloanele goale, monede, bile,
cu numele obiectelor care au formă asemănătoare: pioni de la jocuri.
PORTOFOLIU
l Desenează un colţ
din natură, folosind
numai figuri/corpuri
geometrice.
115

